WYNN'S Cylinder Block Seal repairs cracks in cylinder blocks without dismantling.
Forms a glass hard layer when exposed to air.
Repairs cracks in cylinder blocks of cast iron, steel and aluminium, without dismantling.
Stops head gasket leaks.
Assures a permanent repair in 30 minutes.
Resists high pressures, water pressure and vibration.
Does not clog hoses.
Does not repair gaskets (such as cylinder-head gaskets).
NORMAL TREATMENT
Replace old liquid by water. Add Wynn’s Cooling System Flush to the water. Let the engine run for 15 min. Drain this mixture and rinse with water. Refill system with water. Remove the upper radiator hose and the thermostat. Shake the bottle of Wynn’s Cylinder Block Seal before use. In cold temperatures, warm the bottle. Pour Wynn’s Cylinder Block Seal into the opening of the removed thermostat (325 ml treats circuits up to 8 litres). Replace the dismantled parts to close cooling system again (thermostat is NOT replaced). Top up liquid level with water. Warm up engine. After warm-up let the engine run for at least 15 to 20 minutes. Check water temperature during treatment. Stop the engine. Drain when engine is cold and flush completely.
Fill with cooling liquid (antifreeze + water). Replace thermostat.
CRACKS IN CYLINDER WALL
Proceed in the same way, but remove the spark plug (petrol) or injector (diesel) from the damaged cylinder. When several cylinders are damaged, remove the spark plugs (injectors) sequentially, leaving each one out for 5 minutes.
FOR LARGE CRACKS
Proceed in the same way, but leave Wynn’s Cylinder Block Seal in the cooling system for 3 to 4 days, before draining.
If the product is spilled on glass or paint, remove immediately with clean water.
Use Wynn’s Cooling System Stop Leak to prevent and stop leaks in the radiator
• Degvielas ekonomija – paaugstina cetānskaitli par 3 vienībām
• Tīrošas funkcijas – tīra degvielas sprauslas, ieplūdes kolektoru, vārstus un citas degvielas sistēmas detaļas
• Samazina kaitīgo vielu daudzumu izplūdes gāzes līdz pat 20%
• Atvieglo auksta dzinēja palaišanu
• Satur korozijas inhibitorus – novērš rūsas veidošanos degvielas sistēmā
• Absorbē...
• Piemērots ūdens absorbēšanai benzīna un dīzeļdegvielas degvielas sistēmās
• Tīra degvielas sprauslas
• Attīra un pasargā no rūsas veidošanās
• Novērš degvielas filtra vai karburatoru aizsalšanu
• Nodrošina labāku aukstās palaišanas sniegumu
• Uzlabo degvielas ekonomiju un atjauno dzinēja jaudu
• Piemērots lietošanai ar jauktiem degvielas tipiem un 100%...
• Pilnīga attīrīšana ar viena degvielas tvertnes patēriņa laikā
• Attīra un aizsargā inžektorus, atjauno un nodrošina ideālu iesmidzināšanas kūli
• Attīra un aizsargā karburatoru un uplūdes vārstu virsmas
• Uztur tīru EGR vārstu
• Ir tīroša ietekme uz turbīnas iekšējām virsmām
• Samazina nogulšņu veidošanos sadegšanas kamerā
• Uzlabo degmaisījuma...
• Uzlabo dīzeļdegvielas plūstamību zemā temperatūrā
• Preventīvi aizsargā pret parafīna kristalizēšanos
• Samazina degvielas filtra caurplūdi līdz pat -30°C
• Novērš parafīna kristālu nosēšanos
• Draudzīgs katalizatoriem un PDF filtriem
• Piemērots arī jaukta tipa DD, līdz pat 30% bioloģiska piejaukuma
• Dozēšana: 250ml uz 250L
A water/urea based additive, is stored in a tank (like diesel fuel), however, unlike fuel it is not injected into the engine, but directly into a specially modified part of the vehicle’s exhaust.
• Novērš eļļas noplūdi no dzinēja bez detaļu demontāžas
• Atjauno blīvslēgu elastību un hermētiskās īpašibas
• Ieeļo un uztur dzinēja bīves labā stāvoklī
• Neietekmē dzinēja eļļas tehniskās īpašības
• Savienojams ar jebkuras motoreļļas tipu
• Neietekmē katalizatoru darbu
• Samazina dūmošanu, kas radīta ar eļļas nokļūšanu degkamerā
• Uzlabo eļļas viskozitāti, īpaši, motora darbam augstā temperatūrā
• Hermetizē spraugas starp dzinēja detaļām
• Uzlabo kompresiju un dzinēja darbību, samazina dzinēja trokšņus
• Absorbē ūdeni degvielas sistēmā
• Aizsargā degvielas sistēmu pret koroziju
• Novērš degvielas filtra un karburatora sasalšanu
• Attīra degvielas sprauslas
• Atvieglo auto palaišanu auktos laika apstākļos
• Piemērots benzīna un dīzeļdegvielas sistēmām
• Piemērots lietošanai ar svina vai bez-svina degvielai
• Draudzīgs katalīstiskām sistēmām, kvēpu...
• Eļļas piedeva piemērota benzīna un dīzeļdegvielas dzinējiem
• Saglabā eļļas spiedienu arī augstās darba temperatūrās
• Uzlabo kompresiju un jaudas sniegumu veciem dzinējiem
• Aptur pārmērīgu eļļas patēriņu un izplūdes dumošanu kas saistīts ar ar eļļas nokļūšanu degkamerā